Zacznę od tego, że było cudownie!! Poznałam niesamowitych ludzi z pasją i świetnym poczuciem humoru. Doskonała zabawa połączona z profesjonalizmem. Takich wrażeń na próżno szukać w ‚masowych’ wycieczkach. Każdy dzień jest planowany indywidualnie.
Zobaczyłam znacznie więcej, niż bym się mogła tego spodziewać. Najlepsi przewodnicy jakich poznałam. Już planujemy następną wyprawę! – Aleksandra i Rafał.

Razem z firmą AP Travel zdobywaliśmy Islandię. Podczas tej wyprawy objechaliśmy dookoła całą wyspę. Na kilka tygodni przed wyjazdem otrzymałam plan całego wyjazdu z zaplanowanymi wszystkimi atrakcjami, noclegami, przejazdami z zapytaniem czy ewentualnie chcę uzupełnić wycieczkę o dodatkowe atrakcje (nie było takiej potrzeby, bo plan zawierał zwiedzanie wszystkich dostępnych na wyspie atrakcji, zarówno tych często odwiedzanych przez turystów, jak i tych ukrytych i dostępnych tylko dla mocno wtajemniczonych poszukiwaczy). Wycieczka obfitowała w pełne wrażeń atrakcje i mogliśmy zobaczyć miejsca tak piękne, że ich widok zabierał dech w piersiach. Plan zrealizowaliśmy w 100 %. Mam wrażenie, że nie mam już po co wracać na Islandię, bo zobaczyłam już wszystko. Kilka tygodni po wyprawie otrzymałam zdjęcia, które pomagają mi powrócić do tych pięknych miejsc i pięknych wspomnień. Muszę dodać, że dodatkowym plusem jest to, że wyprawa nie zrujnowała mnie finansowo, ponieważ firma AP Travel jest mistrzem w wyszukiwaniu tanich rozwiązań. I oczywiście miłe towarzystwo. Podsumowując: tanio, procesjonalnie i przyjemnie  Polecam wszystkim, którzy wybierają się poznać Islandię  Osobiście, jeżeli ponownie zdecyduję się podbić Islandię to tylko z Olą i Piotrem. Wielkie dziękie!! Pozdrawiam!! – Anna

Nasza wspólna wyprawa była rewelacyjną przygodą! Razem z ekipą AP travel odkryłam Islandię piękną i dziką. Podróż zaplanowano z dbałością o szczegóły. Zobaczyłam i doświadczyłam wszystkiego, co chciałam, a nawet i więcej. Wielkim atutem Oli i Piotra jest to, że mieszkają na Islandii. Znają kraj od podszewki i chętnie dzielą się swoją wiedzą. Dodatkowo usługi fotograficzne, które oferują to prawdziwa perełka! Piękne, artystyczne, profesjonlnie obrobione foty to wspaniała pamiątka. Mają oko do zdjęć! AP travel to najlepszy wybór! Gorąco polecam! – Joanna

Poznawanie Islandii z Olą i Piotrem było wspaniałą przygodą. Najważniejsze jest to, że przed wyjazdem poznali nasze upodobania aby najlepiej dopasować plan podróży, który był precyzyjnie zrobiony. Pozwoliliśmy też sobie na odrobinę szaleństwa i stawaliśmy czy jechaliśmy w miejsca które po drodze nam się spodobały. To wspaniałe będąc z przewodnikami i nie być ściśle określonym czasem i miejscem. Całości dopełniły opowieści i legendy o tubylczej ludności. Nie sposób nie wspomnieć i profesjonalnych zdjęciach, które AP nam zapewniło podczas podróży. Dzięki temu mogliśmy napawać się pięknem przyrody, wspaniałymi widokami i sobą (z żoną) nawzajem a w między czasie powstawały niepowtarzalne obrazy, do których chętnie wracamy i wspominamy miłe chwile. Z czystym sumieniem polecamy Olę i Piotra. Mamy nadzieję do zobaczenia! – Łukasz.